2013. november 7., csütörtök

8 éve

Ma leskelődtem a neten, és véletlen ráakadtam az egyik saját fotómra amit még 8 évvel ezelőtt fotóztam. A képen egy természeti érdekesség látható ahol egy Tölgy és egy Nyírfa töve egybeforrt. Érdekes látvány két különböző fafajt így látni. Ezt a képet akkor Szelei György helyi erdész kérésére készítettem, aki beküldte az Erdészeti Lapok-nak. Nagy örömünkre a szerkesztőség címlapra helyezte a fotót "Cserszerelem" címmel.

A közelmúltban kimentem hajnalba az erdőbe és erre mentem ahol ezek a fák állnak. Szomorúan tapasztaltam, hogy a "Cserszerelem" véget ért, ugyanis a Nyírfa része elpusztult. Fotót nem készítettem, mert még épp, hogy pirkadt utána meg nem erre jöttem visszafelé. De a közeljövőben kimegyek lefotózni és teszek föl egy képet róla.
 

2 megjegyzés:

  1. Ez valóban érdekes volt, kár, hogy már "megözvegyült" az öreg T(H)ölgy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a látogatást és a hozzászólásod. Sajnos ez is a természet része.

      Törlés