2012. március 27., kedd

Róka

Ma sikerült kimennem egy kis időre a nagykőrösi erdőbe, bízva valami fotóalanyba. Láttam elég sok dámot, de fotózási lehetőségen nem volt. Aztán az egyik úton sétálva egy fiatal telepített tölgyesnek a sorába megláttam egy neméppen egészségesnek mondható Rókát.... Csináltam rögtön egy képet róla:
Azután a számmal elkezdtem az egérhez hasonló cincogó hangot adni, hogy hátha közelebb jön. Persze én leguggoltam, hogy minél később vegyen észre. A szélirány velem volt, mert pont ő felőle fújt. Szerencsém volt... be tudtam csapni. Kb 8-10 méterre be tudtam csalni. Egy fotó:
A fényképező hangja viszont egy expó után elriasztotta.
Mára ennyi jutott, de én ennek is örültem. A képek 300mm-es állásban készültek 7,1-es rekesszel ISO-200-as érzékenység mellett.

2 megjegyzés:

  1. Jól becsaltad a szegény rühes rókát. Ezt a cincogásos módszert ismerem, csak mindig elfeledkezem róla, ha rókát látok. Pedig hatásos, amint ez az eset is bizonyítja. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Endrebátyám!
      Ez a cincogás már régi bevált módszer, de velem is megesett már, hogy a szitu miatt elfelejtettem. Szoktam próbálkozni ilyen hasonló dolgokkal, volt, hogy egy Dámbika barcogását próbáltam utánozni és érdekes módon egyszer jött is rá a bika, de sajna a szélirány nem a legjobb volt és így ott nem voltam annyira sikeres. Nameg azért az a hang nem is volt olyan eredeti. :)
      Üdv.

      Törlés